Gra pamięciowa Fantazja, JANOD

  • Cena: 34.30 zł
  • Marka: Janod
  • Ilość odwiedzin: 231

Opis produktu

Gra pamieciowa Fantazja francuskiej marki JANOD to wspaniala zabawa dla dwóch do pieciu osób – zarówno dzieci, jak i doroslych. Zestaw zawiera 50 kart, z których 40 przedstawia postac lub element basniowego swiata, m. in. ksiecia, eliksir, zatoke, skarb, kolyske, wieze czy miasteczko na wzgórzu. Na ich podstawie gracze wymyslaja jak najdluzsza opowiesc, przy czym kazda kolejna osoba musi powtarzac ja od poczatku, uzupelniajac o nowy watek z wylosowanym przez siebie elementem historii. Ponadto w zestawie jest równiez 5 „jokerów” i 5 kart, oznaczajacych „koniec opowiesci”
Gra ta cwiczy pamiec, wyobraznie, slownictwo oraz uczy rozpoznawac zwiazki przyczynowo-skutkowe.
Gry rozbudzaja wyobraznie, myslenie strategiczne i planowanie. To wspaniala rozrywka dla calej rodziny. Gra zostala zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudelko. Idealnie nadaje sie na prezent.
Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które sa synonimem innowacyjnosci, francuskiego designu i najwyzszej jakosci. Unikalne zabawki Janod tworzone sa z drewna i innych doskonalych materialów, a przede wszystkim z dzieciecych marzen! Janod – JUST PLAY

KOD PRODUCENTA: J02753
WIEK: 6-12 lat
LICZBA GRACZY: 2-5
ELEMENTY: 50 kart
CZAS ROZGRYWKI: 30 minut

INSTRUKCJA
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Kazdemu z graczy rozdaj po 3, 5 lub 7 kart z ilustracjami – tym mniej, im wiecej jest graczy – oraz po jednej karcie „joker” i „koniec opowiesci”.
ZASADY GRY
Jedna z kart nalezy ulozyc na stole ilustracja do góry. Od niej rozpocznie sie opowiesc. Kazdy z graczy moze zaproponowac wlasny poczatek. Zaczyna ten, którego wersje grupa uzna za najciekawsza. Jesli jednak decyzja okazuje sie za trudna, gre rozpoczyna najstarszy z graczy.
Gracz kontynuuje wymyslona przez siebie historie, a nastepnie uklada jedna ze swoich kart obok karty poczatkowej. Kolejny gracz powtarza (nie musi robic tego dokladnie tymi samymi slowami!) opowiesc od poczatku i uzupelnia ja watkiem, zwiazanym z ilustracja na karcie, dodanej przez poprzednika. Po czym uklada jedna ze swoich kart na stole jako nastepna w kolejnosci.
Kazdy gracz ma równiez do dyspozycji dwa szczególne rodzaje kart.
Czerwonego „jokera” moze uzyc w sytuacji, kiedy nie pamieta poczatku opowiesci lub brakuje mu pomyslów na watek, zwiazany z ilustracja, dolozona przez poprzednika. Skorzystanie z „jokera” oznacza ominiecie kolejki i koniecznosc podjecia gry przez nastepnego gracza. Karty tej mozna uzyc tylko raz podczas snucia jednej opowiesci.
Niebieskiej karty „koniec opowiesci” gracz moze uzyc w dowolnym momencie gry. Wówczas nastepna osoba w kolejnosci musi rozpoczac nowa historie, a uzyte „jokery” moga wrócic do swoich graczy i zostac ponownie wykorzystane.
Celem gry jest ulozenie wspólnie jak najdluzszej opowiesci.
Gra konczy sie, kiedy zostana juz uzyte wszystkie karty z ilustracjami.
LINK do instrukcji/zasad gry
Dobrej zabawy!
www.janod.pl

Oceń produkt

Recenzje

Brak ocen dla tego produktu. Bądź pierwszy!