Gra zręcznościowa Trzy świnki, Janod

  • Cena: 48.01 zł
  • Marka: Janod
  • Ilość odwiedzin: 200

Opis produktu

Gra zrecznosciowa Trzy swinki francuskiej marki JANOD to wspaniala zabawa dla dwóch do szesciu osób – zarówno dzieci, jak i doroslych. Zestaw zawiera 54 karty, wykonane z solidnego kartonu, z których buduje sie sciany (36 kart) i dachy (18 kart) domków dla swinek – zgodnie z rysunkami na kartach - ze slomy, drewna lub cegly. Przebieg gry wyznaczaja rzuty 3 drewnianymi kostkami. Gracze maja za zadanie zbudowac trzy domki, kazdy z innego materialu, wykazujac sie sprytem i unikajac wilka, który moze im te domki zdmuchnac. Czasami jednak sami sie w wilka wcielaja, próbujac zdmuchnac domki przeciwników. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ukonczy budowe wszystkich trzech domków.
Gra ta cwiczy zrecznosc i umiejetnosc przewidywania, pomimo zwrotów akcji.
Gry rozbudzaja wyobraznie, myslenie strategiczne i planowanie. To wspaniala rozrywka dla calej rodziny. Gra zostala zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudelko. Idealnie nadaje sie na prezent.
Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które sa synonimem innowacyjnosci, francuskiego designu i najwyzszej jakosci. Unikalne zabawki Janod tworzone sa z drewna i innych doskonalych materialów, a przede wszystkim z dzieciecych marzen! Janod – JUST PLAY
kategoria: gry
indeks: J02702
producent: Janod
wiek: 3 lata +
liczba elementów: 54 karty + 3 kostki
material: drewno, karton
design: Francja
wymiary produktu: karty 10 x 7,5 cm
waga produktu: 0,23 kg
wymiary opakowania: 10 x 3,5 x 12,5 cm
bezpieczenstwo i jakosc: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH


 
INSTRUKCJA
KOD PRODUCENTA: J02702
WIEK: 3 lata +
LICZBA GRACZY: 2-6
ELEMENTY: 54 kartonowe karty + 3 drewniane kostki
CZAS ROZGRYWKI: 15 minut
CEL GRY
Celem gry jest wybudowanie trzech domków dla swinek – ze slomy, drewna i cegly – zanim pojawi sie wilk, który je zdmuchnie. Gracz, który zrobi to jako pierwszy – wygrywa.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Karty nalezy ulozyc w 9 stosów:
- 3 stosy kart na dach: po jednym stosie kart na dachy: ze slomy, z drewna i z cegly oraz
- 6 stosów kart na sciany: po dwa równe stosy kart na sciany: slomiane, drewniane i ceglane.
3 drewniane kostki nalezy umiescic na stole.
ZASADY GRY
Aby zbudowac dom, potrzebne sa dwie karty na sciany i jedna karta na dach, które uklada sie w nastepujacy sposób: /rysunek/
Gre rozpoczyna najmlodszy gracz. Kazdy gracz rzuca 3 kostkami na raz. W swojej kolejce mozna to zrobic tylko raz, a nastepnie trzeba wziac karty, zgodnie z tym, co wypadlo na kostkach. Na przyklad:
/rysunek/ = gracz bierze slomiana karte scienna, ceglana karte scienna i drewniana karte scienna. Gracz moze wziac tylko te karty, których potrzebuje, a zatem jesli ma juz 2 drewniane sciany, a kostka pokazuje drewno, gracz nie bierze kolejnej takiej karty.
/rysunek/ = gracz bierze slomiana karte scienna i dwie ceglane karty scienne.
/rysunek/ = gracz bierze dach, który pasuje do postawionych juz przez niego scian domku. UWAGA! Dach mozna umiescic na budynku tylko wtedy, gdy stoja juz jego obie sciany! Jesli domek malej swinki ma tylko jedna sciane, gracz moze wziac odpowiednia karte dachowa i odlozyc ja sobie „na pózniej”, tj. do czasu, kiedy postawi druga sciane domku.
/rysunek/ = gracz moze dobrac dowolna karte, której potrzebuje (dachowa lub scienna).
/rysunek/ = gracz wciela sie w wilka i moze dmuchnac na jeden – i tylko jeden – z domków jednego ze swoich przeciwników.
/rysunek/ = gracz wciela sie w wilka i moze dmuchnac na 2 domki, nalezace do jednego z jego przeciwników lub na jeden dom dwóch innych graczy.
Jak dmuchac na domki:
Wilk nie ma dosc sil w plucach, by zdmuchiwac domy z cegiel! Gracze moga wiec dmuchac tylko na slomiane lub drewniane domy przeciwników, niezaleznie jednak od tego, czy sa one ukonczone, czy w trakcie budowy.
Wilk moze sie poruszac i ustawic w dowolnej odleglosci od domku, który chce zdmuchnac.
Wilka ma tylko jedna szanse na zdmuchniecie domku = jedno dmuchniecie. Jesli wilkowi nie uda sie zdmuchnac domku za pierwszym razem, nie moze próbowac ponownie.
Wilk odnosi sukces, kiedy karta lub karty domku sie przewróca. Karty, które upadly, wracaja wówczas na odpowiednie stosy. Jesli karty sie porusza, ale nadal beda staly, swinka ma prawo je zachowac.
LINK do instrukcji/zasad gry
Dobrej zabawy!
www.janod.pl
 

Oceń produkt

Recenzje

Brak ocen dla tego produktu. Bądź pierwszy!